آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4099150
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان برگزار می‏‌شود

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان از برگزاری آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستانحجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از ۱۸ تا ۲۴ آبان‌‌ماه، سالروز ارتحال علامه طباطبایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در هفته قرآن و عترت باید برنامه‌ها، فعالیت‌ها و تکریم فعالان قرآنی دانشگاه‌ها به شکل ویژه برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات و کرسی‌های تلاوت قرآن در دانشگاه‌های لرستان طی هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، ادامه داد: آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان با مشارکت تمام دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی واحد لرستان، سه‌شنبه، ۲۴ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار می‌شود.

فاطمی‌نیک با اشاره به اینکه دعوت‌نامه‌های حضور در آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان به رؤسای دانشگاه‌ها ارسال شده است، گفت: در این مراسم از خانواده قرآنی هر دانشگاه‌ تجلیل می‌شود.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان اجرای گروه تواشیح دانشگاه فرهنگیان، کلیپ معرفی طرح ملی حفظ قرآن کریم در دانشگاه‌ها و سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان را از دیگر بخش‌های آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان برشمرد و گفت: حجت‌الاسلام شاه‌فضل، مسئول طرح ملی حفظ قرآن کریم در دانشگاه‌ها سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha