رفع کمبودهای مدارس با مولدسازی رخ می‌دهد
کد خبر: 4098673
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

رفع کمبودهای مدارس با مولدسازی رخ می‌دهد

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه حاکمیت زمینه‌ساز و تسهیل‌گر است، گفت: نهضت رفع کمبودهای اساسی در مدارس استان با مولد‌سازی رخ می‌دهد و باید این مسیر با تلاش دانش‌آموزان و مدیران به نتیجه برسد.

رفع کمبودهای مدارس با مولد سازی رخ می‌دهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌ کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی شامگاه 19 آبان، در نشست با دانش‌آموزان نخبه علمی، فرهنگی، پژوهشی، قرآنی و ورزشی استان، اظهار کرد: دولت سیزدهم با توجه به شرایط اقتصادی و برای حل مشکلات بر مولدسازی تاکید دارد و باید براساس تکیه بر ظرفیت درونی برای حل مسائل مختلف در مدارس کوشش شود.

وی ادامه داد: مهمترین ظرفیت مدارس نیز خود دانش‌آموزان هستند که با مبانی فکری و اعتقادی در مسیر حل مشکلات گام برمی‌دارند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تفاوت دیدگاه ما در کشور ایران با آمریکا و سایر کشورهای استکباری، تفاوت در نوع نگاه و مبانی فکری است، زیرا ما با قدرت نرم افزاری، معنوی و فکری همراه با اعتقاد دقیق و عمیق به مبانی در حال حرکت هستیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این نشست، بیان کرد: شما نیز با تکیه بر اراده راسخ مبتنی بر اعتقادات اسلامی و ملی می توانید تاثیر گذار باشید و همچون امام راحل که در ابتدای مسیر با افراد اندکی قیام کردند و به نتیجه رسیدند و این برگرفته از اعتقاد دینی است که گروهی اندک ولی با اعتقاد و ایمان در مقابل اکثریت کفر پیروز شدند زیرا این افراد در موضع حق قرار داشتند.

نظری افزود: حاکمیت زمینه ساز و تسهیل‌گر است و لازم است تا نسبت به حل مشکلات آموزش و پرورش استان نیز با گفت‌وگو به اهداف مشترک رسید و با تقدم بخشی به مسائل، اولویت‌ها مشخص شود و برای حل آن برنامه‌ریزی شود.

استاندار خراسان رضوی نسبت به برگزاری جلسات مداوم با نمایندگان دانش‌آموزان، تاکید کرد و افزود: موضوعات مختلف از جمله در حوزه آموزش و پرورش را از زبان خود دانش‌آموزان باید شنید و این ارتباط باید مستمر باشد.

انتهای پیام
captcha