نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4098647
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان لرستان برگزار شد + عکس

نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان لرستان با موضوع چالش‌های فراروی دانشگاه‌ها و نقش حوزه‌های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در رفع آنها با حضور آیت‌الله عرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان استان لرستان با موضوع چالش‌های فراروی دانشگاه‌ها و نقش حوزه‌های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در رفع آنها شامگاه پنج‌شنبه، ۱۹ آبان با حضور آیت‌الله عرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

این نشست به میزبانی دانشگاه لرستان و با حضور آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان و دانشگاهیان استان برگزار شد.

در بخشی از این نشست که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، دبیرخانه استانی وحدت حوزه و دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برگزار شد، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، برخی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و یاوران علمی نیز دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha