اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی به احیای فرضیه امر به معروف
کد خبر: 4098411
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی به احیای فرضیه امر به معروف

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان به اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی به احیای فرضیه امر به معروف تاکید کرد و گفت: امر به مروف و نهی از منکر جزء فرائض دینی است که همه مسئولان باید برای اجرایی کردن این فرضیه الهی گام بردارند.

قزوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، یاسر قزوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در دومین مجمع فصلی دبیران شوراهای امربه ‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی گلستان که امروز، 18 آبان در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد، گفت: اقدامات شوراهای امربه معروف در راستای معرفی و احیای این سنت الهی قابل تقدیر بوده و هدف از برگزاری این مراسم هم افزایی بیشتر بین دستگاه‌های اجرای برای احیای این امر الهی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: مطمئنا اتفاقات اخیر و هجمه‌های سنگینی که دشمنان برکشور ما وارد کردند مسئله حجاب نبوده بلکه آنها با مسئله دین و نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفند و برای خدشه دار کردن آن دست به هر اقدامی می‌زنند.

قزوهی مهم‌ترین اقدامات دشمنان را وارد‌کردن هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی علیه جوانان و نوجوانان معرفی کرد وگفت: دشمنان برای اینکه فکر و ذهن نوجوان این کشور را تسخیر کند دست به هر اقدامی می زند متاسفانه دشمنان با نقش آفرینی در فضای مجازی ذائقه‌های اخلاقی و پوشش و حتی ذائقه‌های غذایی جوانان ما تاثیر گذاشته و ما نتوانسیم آن طور که باید و شاید تاثیرگذار باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان به منویات مقام معظم در بای جهادتبیین اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بارها در سخنرانی‌های مختلف بحث جهاد‌تبیین را مطرح کردند که این نشانه درایت و بصیرت ایشان است اما متاسفانه در برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در این مقوله مهم کار تاثیرگذاری انجام ندادیم.

قزوهی با بیان اینکه فضای جامعه باید سمت فضای مطالبه گری حرکت کند و ما با بیان نظرات و راهکارها موافق اما با فضای اغتشاش مخالفیم، تصریح کرد: دشمن ولایت و وحدت را نشانه گرفته است، لذا امر به مروف و نهی از منکر جزء فرائض دینی است که همه مسئولان باید برای اجرایی کردن این فرضیه الهی گام بردارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان‌اینکه باید مصادیق امر به معروف و نهی از منکر تخصصی دستگاه‌ها احصاء و برای رفع مشکلات راهکارهای مناسب ارائه شود، گفت: برای تقویت و هم‌افزایی فرهنگی باید همه دستگاه‌های اجرایی اعم از شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای بسیج، شورای اقامه نماز و شورای عفاف و حجاب به میدان آمده تا فرضیه امر به معروف احیا شود.

انتهای پیام
captcha