کلاس آموزش حفظ قرآن در خانه قرآن ثارالله خرم‌دره برگزار می‌شود
کد خبر: 4098257
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

کلاس آموزش حفظ قرآن در خانه قرآن ثارالله خرم‌دره برگزار می‌شود

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: کلاس آموزش حفظ قرآن کریم همراه با قرائت تقلیدی در خانه قرآن ثارالله خرم‌دره برگزار می‌شود.

خانه‌های قرآن

معصومه مقدم، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اهتمام جدی خانه‌های قرآنی خرم‌دره نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در این شهرستان، اظهار کرد: در همین راستا کلاس آموزش حفظ قرآن‌کریم همراه با قرائت تقلیدی در خانه قرآن ثارالله خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کلاس با حضور جوانان و نوجوانان و با مربیگری غلامرضا طارمی از مربیان قرآنی شهرستان خرم‌دره، روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در خانه قرآن ثارالله برگزار می‌شود.

مقدم با توضیح این مطلب که این کلاس‌ها با هدف آموزش حفظ و تقویت قرائت شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها برگزار می‌شود، گفت: در پایان این دوره به قبول‌شدگان، گواهی پایان دوره از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره اعطا می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر خانه قرآن ثارالله در شهرستان خرم‌دره، تأکید کرد: خانه قرآن ثارالله با مدیریت معصومه افشاری در شهرستان خرم‌دره کلاس‌های عمومی قرآن اعم از کلاس روخوانی و روان‌خوانی، کلاس آموزش حفظ و مفاهیم قرآنی را در مقاطع سنی مختلف در تمام طول سال برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha