مسئولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند
کد خبر: 4098212
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

مسئولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند

امام جمعه سنندج با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی جامعه، گفت: مسولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات و چالش‌های جامعه را حل کنند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج دیروز، 17 آبان‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان سنندج با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات در کشور گفت: مطالبات، انتخابات و خواست‌ها و اعتراضات سازنده در تمام تاریخ وجود داشته است اما تخریب اموال عمومی و تعرض به اموال مردم جایز نیست.

وی افزود: مدیران در سایه مدیریت جهادی با اتکا به روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و توکل به خدا در راستای دفاع از عزت جمهوری اسلامی و توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند‌.

امام جمعه سنندج رهایی از وابستگی به بیگانگان را نیازمند تقویت اعتماد ملی در نخبگان دانست و بیان کرد: دشمنان نظام درصدد تضعیف اقتصاد کشورهای مسلمان و تبدیل این کشورها به مصرف کننده هستند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام بر مشورت، عدالت، مساوات، عمران و آبادانی تاکید فراوان دارد، افزود: دین اسلام از ارزش‌های انسانی، حقوق و کرامت انسان‌ها دفاع کرده است.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه کردستان از منابع خدادادی و موهبت‌های بالقوه اقتصادی زیادی برخوردار است، یادآور شد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و توسعه استان می‌توان کردستان را قطب اقتصادی کشور مبدل کرد.

عبدالعلی اسفندیاری، معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج در ادامه این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به اقدامات انجام شده در ایام اربعین امسال پرداخت و اظهار کرد: در طول این ایام بیش از 288 هزار زائر در سنندج اسکان یافته و به آنها خدمت‌رسانی شد.

وی امنیت را لازمه هر اقدام و پیشرفتی دانست و گفت: در مدیریت حوادث اخیر همکاری مردم باعث کنترل اوضاع شد و همه جامعه متوجه شدند که امنیت چه کالای گران‌بهایی است.

معاون فرماندار سنندج وجود امنیت را لازمه پیشرفت و رفاه و توسعه در هر جامعه و کشوری دانست و یادآور شد: باید همه با هم مراقب امنیت و آرامش کنونی در سطح استان به ویژه شهر سنندج باشیم و اجازه ندهیم که خدشه‌ای به آن وارد شود.

انتهای پیام
captcha