دانش‌آموزان تراز انقلاب تربیت خواهیم کرد
کد خبر: 4098050
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

دانش‌آموزان تراز انقلاب تربیت خواهیم کرد

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی همه ما به‌عنوان سربازان جهاد تبیین است، گفت: با انتصاب مدیران انقلابی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان، مدرسه را از آسیب‌ها بیمه و دانش‌آموز تراز انقلاب تربیت خواهیم کرد.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان امروز، 17 آبان در همایش یک روزه «راویان دفاع مقدس» که با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، راویان مدارس، هادیان سیاسی و عوامل اجرایی برگزاری راهیان نور، در پادگان حضرت حمزه(ع) خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس لرستان، اظهار کرد: با انتصاب مدیران انقلابی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان، مدرسه را از آسیب‌ها بیمه و دانش‌آموز تراز انقلاب تربیت خواهیم کرد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه مدیر مدرسه نیست، بلکه تکلیف شرعی همه ما به‌عنوان سربازان جهاد تبیین است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، افتخار خانواده آموزش و پرورش هستند، اضافه کرد: دشمن هدف شهدا(دفاع از ولایت و حفظ حجاب) را نشانه گرفته است که استکبار جهانی باید بداند با جان خود و فرزندان‌مان هرگز این اجازه را نخواهیم داد.

عزتی با بیان اینکه برنامه آموزش و پرورش لرستان، راه‌اندازی «مدرسه تعالی» با حضور مدیران و نیروهای انقلابی در راستای گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و عفاف است، هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ایجاد بصیرت سیاسی در دانش‌آموزان عنوان کرد و ادامه داد: با بهره‌گیری از اساتید برجسته و هادیان سیاسی می‌توانیم پاسخگوی سؤالات و شبهات دانش‌آموزان باشیم.

در این همایش، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دیگر اساتید شرکت‌کننده در خصوص نقش لرستان در دفاع مقدس، افزایش کیفیت و اثربخشی اردوهای راهیان نور، چارت عملیاتی روایت دفاع مقدس در مدارس و مطالبی را ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha