علت اصلی اغتشاشات اخیر، ضعف دشمن در مقابل ایران قوی است
کد خبر: 4097929
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

علت اصلی اغتشاشات اخیر، ضعف دشمن در مقابل ایران قوی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده، علت اصلی این تحرکات و اغتشاشات را ضعف دشمن در مقابل ایران قوی خواند و گفت: دشمن می‌خواهد با این جنایت‌ها خودش را قدرتمند نشان دهد و مهم‌ترین ابزارش هم رسانه است.

ایران قوی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی خدابنده‌لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده شامگاه روز گذشته ۱۶ آبان در مراسمی که برای بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) شهر قیدار برگزار شد، یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ و طلبه شهید آرمان علی‌وردی و همچنین طلبه شهید مهدی زاهدلویی که اهل زنجان بودند و حدود یک ماه پیش در قم به شهادت رسیده را گرامی داشتند و مغفرت و رحمت الهی به روح شهدا مسئلت کرد.

وی در ادامه به اغتشاشات اخیر پرداخت و گفت: چرا دشمن با اینکه می‌داند با این جنایت‌ها مردم از آنها متنفر خواهند شد ولی باز جنایت می‌کند و مردم بی‌دفاع ما را در کوچه و خیابان و حرم به شهادت می‌رساند؟

به گفته وی، کشورهای استکباری به دنبال سلطه بر کشورهای دارای منابع ثروت‌آفرین و دارای موقعیت استراتژیک هستند و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که دنبال استقلال و نفی سلطه بود، از همان ابتدا توطئه‌های مختلفی را علیه کشور ما داشتند.

خدابنده‌لو، علت اصلی این تحرکات و اغتشاشات را ضعف دشمن در مقابل ایران قوی خواند و گفت: دشمن می‌خواهد با این جنایت‌ها خودش را قدرتمند نشان دهد و مهم‌ترین ابزارش هم رسانه است که از کاه، کوه می‌سازند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند در حالی که دشمن یعنی آمریکا به تعبیر رهبری، رو به افول است.

انتهای پیام
captcha