بررسی فقه سیاسی شیعه و ظرفیت ساختارسازی در نظام سیاسی مطلوب
کد خبر: 4097226
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

بررسی فقه سیاسی شیعه و ظرفیت ساختارسازی در نظام سیاسی مطلوب

نشست علمی «فقه سیاسی شیعه و ظرفیت ساختارسازی در نظام سیاسی مطلوب» توسط گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

نشست «فقه سیاسی شیعه و ظرفیت ساختارسازی در نظام سیاسی مطلوب» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در راستای برگزاری همایش ملی فلسفه فقه نظام‌ساز (با تأکید بر افکار و آرای شهید آیت‌الله محمدباقر صدر)، نشست علمی «فقه سیاسی شیعه و ظرفیت ساختارسازی در نظام سیاسی مطلوب» توسط گروه سیاست پژوهشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست علمی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد ایزدهی به عنوان ارائه‌دهنده و حجج اسلام محسن مهاجرنیا و ابوالحسن حسنی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت. دبیر علمی این کرسی نیز بر عهده حجت‌لاسلام سیدکاظم سیدباقری است.

نشست علمی فقه سیاسی شیعه و ظرفیت ساختارسازی در نظام سیاسی مطلوب روز سه‌شنبه، 17 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی؛ قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور آنلاین در این کرسی می‌توانند از نشانی؛ skyroom.online/ch/iict/nezamha استفاده کنند. 

انتهای پیام
captcha