اولین نشست «گفت‌وشنود» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4097108
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
با هدف بررسی مسائل زنان

اولین نشست «گفت‌وشنود» در اصفهان برگزار می‌شود

دفتر تخصصی بانوان شهرداری اصفهان اولین نشست «گفت‌وشنود» با موضوع «سیاست‌گذاری جنسیت و روندهای آینده» را ویژه فعالان و سیاست‌گذاران فرهنگی برگزار می‌کند.

زنان ایرانی

مریم آقایی، مسئول دفتر تخصصی بانوان شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری اولین نشست از مجموعه نشست‌های «گفت‌وشنود» با موضوع «زن»، ویژه فعالان و سیاست‌گذاران فرهنگی خبر داد و گفت: این نشست‌ها با نگاهی انتقادی و عملیاتی، به مسئله زن و جایگاه او در عرصه‌های مختلف اجتماعی می‌پردازد.

مسئول دفتر تخصصی بانوان شهرداری اصفهان افزود: جامعه نخبگانی شهر، سیاست‌گذاران حوزه‌های مرتبط با زنان، مدیران فرهنگی و مسئولان سازمان‌های مختلف، از افراد حاضر در این نشست‌ها خواهند بود.

وی موضوع نخستین نشست از مجموعه نشست‌های «گفت‌وشنود» را «سیاست‌گذاری جنسیت و روندهای آینده» اعلام کرد و گفت: این نشست با حضور ابوالفضل اقبالی، استاد دانشگاه و پژوهشگر مطالعات جنسیت و خانواده، فردا، 15 آبان‌ماه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

آقایی با اشاره به تداوم این جلسات بیان کرد: نشست‌های دوم و سوم در اواخر آبان و اواسط آذرماه سال جاری با حضور اساتید دانشگاه و پژوهشگران حوزه زن برگزار و جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

گفت‌وگو از پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha