سیزدهم آبان امسال متفاوت از سال‌های قبل رقم خورد و حماسه حضور پر شور و معنی‌دار مردم انقلابی و بصیر در این راهپیمایی عظیم، پاسخی کوبنده به خیال خام تضعیف نظام مقدس جمهوی اسلامی داد و همچون تجربه چندین و چند سال گذشته آنان را متوجه اشتباهات محاسباتی خود نمود.

مردم با این حضور کم‌نظیر و پر قدرت، پیام ایستادگی و مقاومت بیش از پیش خود را به جهانیان منتقل نموده و بار دیگر با امامین انقلاب تجدید عهد نمودند و به نوعی با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران مورد حمایت شیطان بزرگ، انزجار خود را از گرگ‌های کفتار صفت ضد انقلاب که جز به تجزیه و چندپاره نمودن ایران سربلند فکر نمی‌کنند، ابراز نمودند تا اتمام حجتی باشد برای هرکسی که به بهانه فریب خوردگی و هیجان و… آب به آسیاب دشمنان امنیت ملی جامعه می‌ریزند. مطالبه بر حق مردم، برخورد جدی و بازدارنده با آشوبگران و دعوتگران فتنه‌انگیز و انتقام سخت از عاملان و آمران اصلی این جنایات است.

بی‌تردید این حضور دشمن‌شکن و این حمایت مؤثر مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظایف مسئولین و مدیران خدوم این مرز و بوم را بیش از پیش سنگین می‌نماید تا با همتی متفاوت از گذشته کمر به رفع مشکلات مردم ببندند و در مسیر خوب و تحول آفرینی که آغاز نموده‌اند ثابت قدم و پرتلاش باقی بمانند.

این جانب ضمن تشکر صمیمانه از مردم همیشه در صحنه و غیور متدین، که در مسیر تحقق آرمان شهدا که دفاع از جبهه حق و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت باشد، بیش از تمام تاریخ، ولایت‌مدار و طاغوت ستیز هستند، از جوار بزرگ بانوی بصیرت و ولایت، حضرت فاطمه معصومه(س) دعاگویشان بوده و خواهم بود.

امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

سیدمحمد سعیدی»