زنان سرپرست خانواده مورد حمایت دولت هستند
کد خبر: 4096187
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

زنان سرپرست خانواده مورد حمایت دولت هستند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اعتباراتی در دور اول سفرهای ریاست‌جمهوری در موضوعات مختلف بانوان در نظر گرفته شده است، گفت: زنان سرپرست خانواده مورد حمایت دولت قرار دارند.

زن سرپرست خانوادهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی و بانوان کارآفرین خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتباراتی در دور اول سفرهای ریاست‌جمهوری در موضوعات مختلف بانوان در نظر گرفته شده است که باید قبل از آغاز دور دوم سفرها به نتیجه لازم برسد.

وی در خصوص نشست خود با فعالان اقتصادی خراسان رضوی گفت: مهمترین دغدغه زنان کارآفرین فروش محصولات و ایجاد بازارچه‌های مناسب، صادرات و حمایت دولت در بخش فروش و تضمین لازم برای حمایت از فعالیت‌های آنان است که راهکارهایی در این خصوص بیان شد و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: تداوم استفاده از بیمه قالی‌بافی که بانوان متقاضی آن بودند، همچون بیمه صنایع دستی که دولت اعتباری برای آن در نظر گرفته شده است، مورد درخواست بانوان کارآفرین است.

خزعلی گفت: همچنین برخی کارگاه‎‌های خانوادگی و کسب‌وکارهای خانواده‌محور که مورد تأکید دولت است دچار برخی ناهماهنگی‌هایی است که امیدواریم تخفیف‌ها و تسهیلات مناسبی برای این کارگاه‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام
captcha