۴ موضوع جدید از کلان‌پروژه سبک زندگی قرآنی منتشر شد
کد خبر: 4096144
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

۴ موضوع جدید از کلان‌پروژه سبک زندگی قرآنی منتشر شد

مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از انتشار چهار اثر جدید از کلان‌پروژه «سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع)» خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، مدیر گروه فرهنگ نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پرتال جامع علوم و معارف قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با اشاره به اهمیت تولید پروژه‌های کاربردی به‌عنوان یکی از راهکارهای مهم در ترویج و ارتقای سبک زندگی قرآنی در جامعه، اظهار کرد: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در راستای تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ارائه پژوهش‌های کاربردی در حوزه سبک زندگی، توانسته است بیش از 50 موضوع مرتبط با سبک زندگی در حوزه فردی، عبادی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست را با بهره‌گیری از آموزه‌های نورانی قرآن و اهل بیت(ع) تدوین کند که تا کنون 36 جلد منتشر شده و 14 جلد در دست نشر است.

وی درباره محتوای چهار موضوع جدید منتشر شده، گفت: چهار موضوع جدید تحت عناوین رفتار با فرزند، رفتار با همسایه، رفتار با حیوانات، سبک جهاد نظامی و سبک جهاد فرهنگی منتشر شد تا کاربردی‌ترین اطلاعات در نوع تعامل و رفتار با گروه‌های یاد شده  به علاقه‌مندان ارائه شود و تاکنون مورد استقبال عموم جامع قرار گرفته است.

مدیر گروه فرهنگ‌نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن یادآور شد: تمام مراکز فرهنگی و تبلیغی می‌توانند با تهیه این بسته جامع کاربردی گام مفیدی در ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه بردارند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی این مجموعه می‌توانند به نشانی اینترنتی http://shop.isca.ac.ir و برای دریافت نسخه الکترونیکی به کتابخوان همراه‌پژوهان به آدرس  http://pajoohaan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha