بانوان در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را در هدایت جامعه می‌زنند
کد خبر: 4096029
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

بانوان در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را در هدایت جامعه می‌زنند

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه بانوان در امر هدایت جامعه در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را می‌زنند، تصریح کرد: متأسفانه از این قضیه غافل بوده‌ایم و به این اندازه هزینه نکرده‌ایم.

میر احمدرضا حاجتیبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، امروز نهم آبان در مراسم معارفه مدیر حوزه‌های علمیه بانوان استان با اشاره به تفاوت‌های حوزه علمیه قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: در سطح اهواز قبل از پیروزی انقلاب، انگشت شمار مدرسه علمیه داشتیم، اما اکنون شاهد تحولی در این زمینه به برکت انقلاب اسلامی چه در حوزه برادران و چه خواهران هستیم.

حاجتی با بیان اینکه بانوان در امر هدایت جامعه در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را می‌زنند، ادامه داد: متأسفانه از این قضیه غافل بوده‌ایم و به این اندازه هزینه نکرده‌ایم.

این استاد حوزه علمیه استان با اشاره به طمع دشمن انقلاب اسلامی نسبت به بانوان، تاکید کرد: ظرفیت توسعه حوزه علمیه خواهران در استان خوزستان باید افزایش پیدا کند، دلیل انتخاب بانوان به عنوان جامعه هدف این است که فرزندان نیز در دامان آنها تربیت می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام محمد مهدی طاهر، به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه بانوان خوزستان معرفی و از تلاش‌های خانم مطوس، سرپرست سابق حوزه علمیه بانوان استان قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام
captcha