مطالبه‌گری از دستگاه‌ها در حوزه اشتغال به صورت ماهانه انجام می‌شود
کد خبر: 4096001
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

مطالبه‌گری از دستگاه‌ها در حوزه اشتغال به صورت ماهانه انجام می‌شود

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم گفت: در حوزه اشتغال با مشکل خاصی مواجه نیستیم و چندسالی است که در مسیر آن مباحث مختلف پیگیری می‌شود.

ابوالفضل شهیدی‌مهر، مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالفضل شهیدی‌مهر، مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم، طی سخنانی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال با مشکل خاصی مواجه نیستیم، اظهار کرد: در سال 97 سند سرمایه‌گذاری و اشتغال استان تدوین شده است و چندسالی است که در مسیر آن مباحث مختلف پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این سند شرح فعالیت‌ها شناخته شده بیان کرد: هرسال تکلیف دستگاه‌های مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال بر اساس سند سرمایه‌گذاری و اشتغال استان مشخص می‌شود.

میدرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قم گفت: همچنین مطالبه‌گری از دستگاه‌ها در راستای عمل به وظایف به صورت ماهانه و یا فصلی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گزارشات عملکرد دستگاه‌ها برای مقامات ارشد استان و کشور ارسال می‌شود، یادآور شد: با این اقدام تمام مباحث و موضوعاتی که در استان قم دنبال می‌شود به اطلاع این مقامات می‌رسد. 

انتهای پیام
captcha