اجرای طرح پایش کتابخانه‌های مخزن‌دار کانون‌های مساجد استان زنجان
کد خبر: 4095510
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

اجرای طرح پایش کتابخانه‌های مخزن‌دار کانون‌های مساجد استان زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان افزود: طرح پالایش کتاب به منظور بروزرسانی کتابخانه‌های مخزن‌دار در سطح کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن اسلامی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان صبح امروز ۸ آبان در دیدار با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره، اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته، مدیران، مربیان و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند از عضویت و مزایای بیمه هنرمندان بهره‌مند گردند.

وی افزود: طرح پالایش کتاب به منظور بروزرسانی کتابخانه‌های مخزن‌دار در سطح کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار مهدی مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ارتقاء سطح فعالیت‌ها در مساجد در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان، ضمن تقدیر از مدیران کانون‌های مساجد فعال گفت: کانون‌های غیرفعال با انتصاب مدیران جدید به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی از برگزاری همایش مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و دوره آموزشی زوج‌های جوان در چهار محور(حقوق خانواده، احکام خانواده، مزاج‌شناسی و مشاوره خانواده) خبر داد.

گفتنی است این جلسه به منظور بررسی وضعیت کانون‌های مساجد شهرستان خرمدره برگزار شد و بازدید از کانون اندیشه روستای سوکهریز و فعالیت‌های خانه مد کاهگلی در این کانون با آموزش طراحی و دوخت لباس از برنامه‌های جانبی نشست بود.

انتهای پیام
captcha