یک انتصاب جدید در کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4095395
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

یک انتصاب جدید در کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی امروز 7 آبان‌ماه معارفه شد.

انتصاببه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، طی مراسمی امروز ۷ آبان ماه با حضور علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام رهبری مشاور و دستیار ویژه رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای شورای سیاست‌گذاری فهمای استان، از زحمات «حجت‌الاسلام ابراهیم سبزه کار» تقدیر و «حجت‌الاسلام علی محقی» به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی معرفی و منصوب شد.

در متن حکم حجت‌الاسلام محقی آمده است:

 برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای علی محقی

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

بی تردید توفیق خدمت به خانه‌های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطا شده است؛ از این رو ضروری است در چارچوب ماموریت‌های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

اهتمام برای احیای کارکردهای مسجد طراز در یکایک مساجد استان، پیگیری تحقق اهداف و وظایف شورای هماهنگی استان، هم افزایی و حسن استفاده از ظرفیت های حاکمیتی و مردمی، شبکه سازی و توانمند سازی فعالان کانون های مساجد، جریان سازی و حضور موثر فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان و تعامل پویا و هدفمند با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین(ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

انتهای پیام 

انتهای پیام
captcha