بیانیه مدیریت حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه حمله به حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4095081
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

بیانیه مدیریت حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه حمله به حرم شاهچراغ(ع)

در پی حمله تروریستی عوامل داعش به حرم شاهچراغ(ع)، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

بیانیهبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان، در این بیانیه آمده است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم» 

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» آل عمران/169

در روزهای گذشته دشمنان زخم خورده و درحال احتضار اسلام عزیز از باقیمانده‌ها و تفاله‌های نظام ستم‌شاهی استعمار پیرو استکبار جهانی، که بر سفره صهیونیزم گرد آمده‌اند به بهانه‌های واهی جنگ ترکیبی علیه ملت ایران را شکل داده‌اند.

آنچه مسلم است این است که، سردمداران این تفرقه و آشوب و حامیان تروریست‌های تکفیری، ابایی از ریختن خون بی‌گناهان در جای جای جهان اسلام نداشته و ندارند و این بار دست دشمن خون آشام وتکفیری از حرم مطهر احمدبن‌موسی علیها السلام شیراز در آمد و تعدادی از مردم مظلوم و بی دفاع در حال عبادت را به خاک و خون کشید.

به طور قطع، این حوادث تروریستی خللی در عزم راسخ و پولادین ملت شهید پرور ایران اسلامی برای رسیدن به قله‌های رفیع عزت و سرافرازی، تحقیق معنویت و عدالت خواهی، ایجاد نخواهد کرد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حرم مطهر احمدبن‌موسی علیهما السلام را به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان، شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام
captcha