پیام استاندار قم در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
کد خبر: 4094950
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

پیام استاندار قم در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

استاندار قم طی پیامی حادثه تروریستی حرم مقدس شاهچراغ را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف و شهید پرور ایران و مردم داغدار شیراز و به ویژه خانواده قمی داغدیده در این حادثه، شهید فرهیخته سید فریدالدین معصومی تسلیت گفت.

سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم،  متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دستان پلید استکبار و ایادی آن ها از آستین کثیف وهابیون تکفیری بیرون آمد و با به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران بی گناه حرم مقدس احمد بن موسی(ع)، جنایتی نابخشودنی خلق کرد و قلوب مِلت بزرگ ایران را جریحه‌دار ساخت. بدون شک این حادثه که نشان از عمق ناتوانی و عصبانیت دشمنان این مرز و بوم در رسیدن به توطئه ی شوم انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور دارد، مردم انقلابی ایران اسلامی را بیش از پیش هوشیار‌تر و عزم آن‌ها را در مقابله با دشمنان قسم خورده و گروه‌های تروریستی کوردل راسخ‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه و هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف و شهید پرور ایران و مردم داغدار شیراز و به ویژه خانواده قمی داغدیده در این حادثه، شهید فرهیخته سیدفریدالدین معصومی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهیدان گرانقدر این حادثه رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.

سیدمحمد تقی شاهچراغی

استاندار قم

انتهای پیام
captcha