مربیان حفظ قرآن لشگر ۸۴ پیاده لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4094856
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

مربیان حفظ قرآن لشگر ۸۴ پیاده لرستان تجلیل شدند

آیین تقدیر از مربیان حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی لشگر ۸۴ پیاده لرستان با حضور هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه لرستان و استان مرکزی برگزار شد.

مربیان حفظ قرآن لشگر ۸۴ پیاده لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در مراسم تجلیل از مربیان حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی لشگر ۸۴ پیاده لرستان که امروز، پنجم آبان برگزار شد، حجت‌الاسلام دانش، هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه لرستان و استان مرکزی با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگر، جامعه به قرآن و آموزه‌های آن نیاز دارد، گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و در امان ماندن از تحرکات و تهدیدات آن ما باید در سنگر قرآن و به‌عنوان متولیان امور قرآنی خانواده‌های ارتش که در خط مقدم این مبارزه قرار داریم، تلاش‌های شبانه‌روزی زیادی انجام دهیم تا از گزند دشمنان در امان بمانیم.

وی ضمن قدر دانی از زحمات مربیان و فعالان قرآنی خانواده بزرگ ارتش، تلاش در راستای کاربرد آموزه‌های قرآن در بطن خانواده و جامعه را خواستار شد تا خانواده‌ها انس بیشتری با آن داشته باشند و تاثیر آن را در خانواده و جامعه ببینند.

مؤسسه قرآنی لشگر ۸۴ پیاده لرستان با تربیت بیش از ۲۰۰ حافظ در اجزاء مختلف از بین خانواده‌های ارتش مستقر در خرم‌آباد و بیش از ۲۰ مربی مجرب و تشکیل کلاس‌های متنوع قرآنی، یکی از فعال‌ترین مراکز آموزش قرآن در سطح ارتش است.

در این از ۱۰ مربی نمونه این مرکز قرآنی توسط هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های منطقه لرستان و مرکزی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha