اعلام برنامه‌های موزه فاطمی در ایام معصومیه
کد خبر: 4094080
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

اعلام برنامه‌های موزه فاطمی در ایام معصومیه

رئیس اداره موزه فاطمی با بیان اینکه در ایام معصومیه 10 ویژه‌برنامه در این موزه برگزار می‌شود، گفت: بازدیدهای گروهی ویژه دانش‌آموزان و معلمان، برگزاری مسابقات حضوری و مجازی، تجلیل از واقفان و اهداگران آثار تاریخی، نمایش آثار ویژه با موضوع حضرت معصومه(س) و ارائه بلیط رایگان و نیم‌بها از مهم‌ترین برنامه‌های موزه فاطمی در ایام معصومیه است.

موزه فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه فاطمی طی سخنانی اظهار کرد: موزه فاطمی در ایام معصومیه امسال ۱۰ ویژه‌برنامه‌ متنوع برای مخاطبان و علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و تاریخی برگزار می‌کند.

وی از اجرای طرح «در مکتب بانوی تمدن‌ساز» در ایام معصومیه خبر داد و گفت: این طرح ویژه معلمان و دانش‌آموزان مدارس استان قم برگزار می‌شود؛ در این طرح بازدیدهای گروهی همراه با روایتگری از چینش محتواگرای توحید‌محور موزه فاطمی انجام می‌شود.

رئیس اداره موزه فاطمی با بیان اینکه در این ایام نمایشگاه فصلی «نسیم کرامت» با نمایش آثار بانوان هنرمند عصر انقلاب اسلامی در موزه فاطمی برگزار می‌شود، افزود: از دیگر ویژه‌برنامه‌های ایام معصومه در موزه فاطمی بازدید رایگان موزه در سالروز ورود بانوی کرامت و نیم‌بها بودن بازدید موزه فاطمی برای بانوان و خانواده‌ها در طول ایام معصومیه است.

وی ادامه داد: برگزاری آیین‌های تجلیل و تقدیر از بانوان واقف و اهداگر آثار تاریخی و هنری به موزه فاطمی و فراخوان هنرمندان برای تولید افتخاری انواع آثار هنری با موضوع «القاب فاطمی» از معصومیه ۱۴۰۱ تا دهه کرامت ۱۴۰۲ از دیگر برنامه‌های موزه فاطمی در این ایام است.

مشکاتی با بیان اینکه در ایام معصومیه زیارتنامه‌های شاخص موزه‌ای نیز رونمایی و معرفی خواهد شد، افزود: افتتاح گالری فروش موزه فاطمی، برگزاری مسابقه حضوری نسیم کرامت با موضوع «بانوان و حضرت معصومه(س)» برای بازدیدکنندگان، برگزاری مسابقه میراث کریمه ۴  با موضوع معرفی موزه و آثار  موزه‌ای مرتبط با بانوی تمدن‌ساز در فضای مجازی و دایر کردن میز خوشنویسی بانوان هنرمند در موزه فاطمی از جمله ویژه‌برنامه‌های این موزه در ایام معصومیه است.

انتهای پیام
captcha