مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4094037
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب کردستان برگزار می‌شود

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب به همت مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان خبر داد و گفت: منبع این مسابقه کتابخوانی کتاب «پیامبری برای همیشه» نوشته حسین رحیم‌پور ازغدی است.

علی حسینی‌فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان

حجت‌الاسلام علی حسینی‌فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی هر دوره یک مسابقه کتابخوانی در سطح حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌کند.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب به همت مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان خبر داد و گفت: منبع این مسابقه کتابخوانی کتاب «پیامبری برای همیشه» نوشته حسین رحیم‌پور ازغدی است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان با اشاره به برگزاری این مسابقه از سوی مرکز حوزه‌های علمیه استان کردستان بیان کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب بانو و آقا و همسران و فرزندان طلاب بالای 14 سال بوده است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت آنلاین بیان کرد: شرکت‌ کنندگان می‌توانند تا پنجم آبان با مراجعه به سامانه سخا، بخش خانواده و امور فرهنگی، قسمت مسابقات کتابخوانی در این آزمون آنلاین شرکت کرده و به سؤالات پاسخ دهند.

حسینی‌فر در پایان یادآور شد: به نفرات برگزیده مسابقه جوایز نفیسی از طرف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha