تمدید مهلت ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه
کد خبر: 4093903
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

تمدید مهلت ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان از تمدید زمان ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان این جشنواره تا ۱۵ آبان ماه خبر داد.

پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیهحجت‌الاسلام سید‌احمد اشرفی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از تمدید زمان ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان این جشنواره تا ۱۵ آبان ماه خبر داد.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت‌(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و فرزندانشان در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، تفسیر، صحیفه سجادیه و نقاشی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشرفی با بیان‌ اینکه 90 نفر از همسران طلاب و فرزندان آنها در این جشنواره ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: این جشنواره قرآنی در حوزه‌های علمیه به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر طلاب با کلام وحی، نهادینه کردن مفاهیم تعالی‌بخش آن و نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم برگزار می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان افزود: با توجه به محدودیت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ثبت‌نام جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تا روز ۱۵ آبان ماه تمدید و علاقه‌مندان می‌توانند طبق زمان‌بندی اعلام شده در بخش مسابقه‌ای نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha