برگزاری کارگاه مربیگری آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان در میناب
کد خبر: 4093874
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

برگزاری کارگاه مربیگری آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان در میناب

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد میناب از برگزاری کارگاه مربیگری آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان با تدریس مهدی فاضلی در این شهرستان خبر داد.

مهدی فاضلی استاد مربیگری آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان

مسعود جداوی، مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان میناب در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: کانون‌های مساجد میناب اقدام به برگزاری کارگاه مربیگری آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان ویژه مربیان و علاقه‌مندان به آموزش قرآن کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از چهارم آبان آغاز شده و تا ششم همین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: کارگاه آموزش مربی قرآنی کودک و نوجوان صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 در سالن فرهنگسرای شهید بهشتی میناب، بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 17 در سه مدرسه واقع در شهر میناب و شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در سه مسجد سطح شهر میناب برگزار می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد میناب تصریح کرد: مدرس کارگاه آموزش مربی قرآنی کودک و نوجوان میناب، مهدی فاضلی از فعالان کشوری در زمینه آموزش قرآن کودک است و این کارگاه فرصت بسیار مناسبی است تا علاقه‌مندان به آموزش قرآن در حوزه کودک و نوجوان از تجربیات این استاد استفاده کنند.

جداوی با بیان اینکه در پایان به شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره اعطا می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۸۱۸۱۸۷۴۷ و ۰۹۳۶۰۷۰۹۳۲۲ تماس بگیرند و یا به دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان میناب مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha