تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) در کردستان
کد خبر: 4093794
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) در کردستان تا ۱۵ آبان ماه خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: با توجه به محدودیت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و عدم دسترسی برخی از مخاطبان و شرکت‎کنندگان به سامانه‌های ثبت‌نام، مهلت ثبت‌نام در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) تا ۱۵ آبان‌ماه در کردستان تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه همسران و فرزندان طلاب خواهر بوده است، افزود: این دوره از جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، تجوید، تفسیر، اذان، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نهج‌الفصاحه، داستان‌نویسی قرآنی، نقاشی و خطاطی متون قرآنی… برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: مسئولیت راهبری در اجرای این جشنواره قرآنی برعهده رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها و مسئولیت پشتیبانی و نظارت بر عهده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌ها بوده که لازم است از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده ویژه شود.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سامانه ثبت‌نام اقدام کنند.

مرادی در پایان یادآور شد: چهارمین جشنواره قرآن و عترت سال گذشته با شرکت ۹۰ نفر از همسران و فرزندان طلاب خواهر نیز برگزار شد که در پایان ۱۵ نفر در بخش‌های استانی و کشوری حائز رتبه شدند.

انتهای پیام
captcha