اختتامیه نخستین آئین استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4093729
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

اختتامیه نخستین آئین استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه نخستین آئین ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی طی هفته بسیج در سازمان بسیج مستضعفان برگزار می‌شود.

اختتامیه نخستین آئین ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، نخستین آئین ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی همراه با معرفی نفرات برگزیده با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوگلان حسینی و زینبی استان‌ها در سازمان بسیج برگزار خواهد شد.

همچنین، فراخوان استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی همزمان با ایام ماه‌های محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) از سوی سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی منتشر شد.

طبق بررسی‌های انجام شده، بیش از دو هزار نفر از نوگلان حسینی و زینبی از تمامی استان‌های کشور در مقاطع مختلف تحصیلی در این آئین شرکت و ثبت‌نام کرده‌اند که از این میان تعداد 120 نفر به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند.

مراسم اختتامیه این آئین ملی با انتخاب یک نفر از هر مقطع تحصیلی از میان نوگلان راه یافته به مرحله نهایی و با داوری و معیارسنجی از سوی اساتید، مداحان، نخبگان و پیرغلامان اهل بیت(ع) شاخص کشور در هفته بسیج و در سازمان بسیج مستضعفان برگزار می‌شود.

همچنین، ارزیابی کلاس‌های آموزش مداحی در استان‌ها، الگوسازی برای گروه‌های همسان، شناسایی استعدادهای برتر در استان‌ها برای چهره‌سازی از جمله اهداف اصلی برگزاری این آئین است.

یادآور می‌شود، در حال حاضر تعداد 12 هزار نفر نوگل حسینی و زینبی در سراسر کشور در فعالیت‌های آموزشی و توانمندسازی بسیج مداحان استان‌ها حضور داشته و فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha