تشکیل شورای اندیشه‌ورز زنان و خانواده در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4093596
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

تشکیل شورای اندیشه‌ورز زنان و خانواده در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد از تشکیل شورای اندیشه‌ورز برای رسیدگی به مسائل حوزه زنان استان خبر داد.

نشست مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با بانوان خبره استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، عاطفه‌السادات مدبرنژاد، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 30 مهرماه در نشست با بانوان خبره استان با بیان اینکه زنان و مادران محور سلامت خانواده هستند، گفت: بانوان توانمند زیادی در استان داریم که با استفاده از توانایی آنها می‌توانیم گام‌های مثبت و مؤثری در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه برداریم.

وی از تشکیل شورای اندیشه‌ورز برای رسیدگی به مسائل بانوان خبر داد و اظهار کرد: این شورا ۸ کارگروه از جمله کارگروه رصد و شناسایی، جمعیت، کسب و کار پایدار، الگوی سوم زن، تحکیم بنیان خانواده، نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و ... خواهد داشت که از بانوان دارای سبک و ایده در این کارگروه‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه درخواست‌ها و پیشنهادات ارائه شده در این نشست ثبت و دقیق بررسی می‌شوند، از بومی‌سازی سند راهبردی زنان و خانواده خبر داد و تصریح کرد: نسخه بومی شده این سند به دستگاه‌های استانی ابلاغ شد و کارشناسان و مشاورین دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها مؤظف هستند طبق این سند برنامه‌های خود را به پیش ببرند.

مدبرنژاد در پایان با بیان اینکه در جهت تحکیم بنیان خانواده برنامه‌هایی در حوزه زنان برگزار خواهیم کرد از تداوم نشست با زنان خبره استان و استفاده از نقطه نظرات آنها خبر داد.

یادآور می‌شود، در این نشست بانوان خبره در حوزه‌های مختلف به ارائه مشکلات، نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مربوط به زنان پرداختند.

انتهای پیام
captcha