تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در گلستان
کد خبر: 4093256
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در گلستان

رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان از تمدید مهلت ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم تا پایان مهرماه خبرداد.

تمدید  ثبت نام طرح  سنجش داوران قرآن کریم

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، از تمدید مهلت ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم از ابتدای مهر آغاز شده و تا ۲۵ مهرماه ادامه داشت و تا پایان مهرماه تمدید شد.

وی در خصوص سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: داوطلبانِ دریافتِ مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا 30 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://reg.stdqrn.ir نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام کوهساریان در ادامه به برخی از شرایط عمومی ثبت‌نام در این دوره اشاره کرد و گفت: دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون داوری به‌ویژه شنوایی و بینایی و سرعت عمل مطلوب، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، دارا بودن شرایط سنی لازم (حداقل 27 سال و حداکثر 63 سال سن) از جمله شرایط ثبت نام در این دوره طرح سنجش داوران قرآن است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان گفت: در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم ۱۴نفر از آقایان و ۱۸نفر از بانوان در رشته‌های تجوید، صحت حفظ، وقف و ابتدا،صوت و لحن ثبت‌نام کردند.

 

انتهای پیام
captcha