بسیج از نهادهای پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم است
کد خبر: 4093236
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
امام جمعه انبارالوم:

بسیج از نهادهای پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم است

امام جمعه انبارالوم بسیج را دارای فرهنگ و مکتبی برگرفته از ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: بسیج در عرصه های مختلف جامعه خوش درخشیده و از نهادهای جلودار و پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

حجت الاسلام دماوندی امام جمعه انبارالوم در جمع فعالان بسیجی حوزه بدر

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام دماوندی، امام جمعه انبارالوم امروز، ۲۸ مهرماه در نشست صمیمی با جوانان بسیجی و فعال در عرصه جهادی حوزه بدر انبارالوم گفت: امروز آنچه برای جوانان مهم است مسأله جهاد اکبر است.جهاداکبر یعنی از خودگذشتن و برای جامعه بودن است جوانان عصر کنونی ثابت کردند که اهل دفاع از وطن هستند.

امام جمعه انبارالوم تصریح کرد: بسیج از ابتدای تشکیل خود تاکنون در صحنه‌های متعدد، هم چون دوران دفاع مقدس، بازسازی بعد از جنگ، کمک به سیل زدگان، زلزله و جزو نهادهای پیشرو و جلودار برای خدمت به مردم بوده است.
وی در ادامه بسیج را دارای فرهنگ و مکتبی برگرفته از ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: در این مکتب چهره‌های شاخصی پرورش یافته‌اند که شهید سردار سلیمانی از جمله این شهدا است.

حجت‌الاسلام دماوندی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به استادان و دانشجویان گفت: ایشان بارها در بیاناتشان، از استادان به عنوان فرماندهان و از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده‌اند. به همین دلیل قشر فرهیخته دانشگاهی نقش به سزایی در مبارزه با تهاجم فرهنگی بر عهده دارند.

 

انتهای پیام
captcha