محفل انس با قرآن در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4093222
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

محفل انس با قرآن در آزادشهر برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه آزادشهر و اقشار مختلف مردم و فعالان قرآنی روز گذشته، ۲۷ مهرماه در مهدیه آزادشهر برگزار شد.

محفل انس با قرآن در آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه آزادشهر و اقشار مختلف مردم  و فعالان قرآنی روز گذشته، ۲۷ مهرماه در مهدیه آزادشهر برگزار شد.

امام جمعه آزادشهر در این برنامه نورانی از جایگاه شکر در قرآن در سبک زندگی اسلامی بیان کرد: هر عنایت الهی شکرش واجب است تا برکات آن را ببینیم قدردان الطاف الهی باشیم و شاکر عنایات خداوند باشیم که هرچه داریم از آن اوست زبان گویای شکر الهی نیست اظهار نعمت الهی را باید در هر لحظه زندگی باشیم.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بالاترین نعمت الهی است، افزود: دو نعمت هستند که در نزد انسان‌ها ناشناخته است یکی امنیت و دیگری تندرستی که اگر انسان به این نعمت های الهی بیشتر توجه کند خداوند را به خاطر نعمت‌های بی شمارش شکر خواهد کرد.

امام جمعه آزادشهر به نقش قرآن در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد وگفت: امروزه محافل قرآنی در سطح شهرها با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود اما برگزاری این مراسمات در محافل عمومی و مساجد و بقاع متبرکه که محل رجوع مردم و مورد اهتمام آنها می‌باشد باید برنامه ریزی شود تا تأثیرپذیری این محافل در جامعه بیشتر شود.

در این مراسم معنوی ادریس خوجملی و حاجی حسنی به تلاوت قرآن پرداختند که در پایان هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

 

 

انتهای پیام
captcha