برگزاری نهمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان در یزد
کد خبر: 4093149
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برگزاری نهمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان در یزد

معاون بانوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از برگزاری نهمین یادواره لشکر فرشتگان، پاسداشت بانوان مجاهد مسلمان در این استان خبر داد.

برگزاری نهمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان در یزدتقوایی، معاون بانوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری یادواره لشکر فرشتگان اظهار کرد: طرح لشکر فرشتگان یادواره پاسداشت بانوان مجاهد مسلمان است که در دفاع مقدس نقش شایان و تأثیرگذاری داشتند.

معاون بانوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد افزود: همچنین شناساندن این بانوان مجاهد به نوجوانان و دانش‌آموزان دختر و مخاطبان برنامه است.

وی ادامه داد: دختر جوان و نوجوان امروزی باید بداند چه مجاهدت‌هایی انجام شده و در این برهه از تاریخ که از میوه‌ها و ثمره‌های آن تلاش‌ها استفاده می‌کند، وظیفه خود را بشناسد و به وظیفه تاریخی خود عمل کند.

تقوایی، تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران شهدا را از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد و تأکید کرد: بیش از 50 نفر از بانوان عضو انجمن اسلامی از آغاز امسال در برنامه‌ریزی یادواره لشکر فرشتگان همکاری کردند. همچنین کمیته‌های مختلفی تشکیل شد که از همان زمان هم این کمیته‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این طرح شروع به فعالیت کردند.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که ذیل یادواره تعریف شده است از جمله روایتگری مریم کاتبی امدادگر دفاع مقدس است و همچنین تجلیل از مادران و همسران شهدا قسمتی از این برنامه را به خود اختصاص داده است.

معاون بانوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از  دیگر برنامه‌های این یادواره را برنامه‌های دانش‌آموزی مانند تواشیح و تئاتر دانست و گفت: یادواره لشگر فرشتگان امروز، ۲۸ مهرماه در سالن سینما دانش‌آموز  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha