گلایه از عملکرد برخی دستگاه‌ها در حوزه اشتغال‌آفرینی
کد خبر: 4092728
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

گلایه از عملکرد برخی دستگاه‌ها در حوزه اشتغال‌آفرینی

فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به شعار سال و تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتغال‌آفرینی، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در این حوزه انتقاد کرد.

محمد رضایی، فرماندار سپیدانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سپیدان، کارگروه اشتغال شهرستان سپیدان با دستور کار بررسی آخرین وضعیت ثبت تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد به ریاست محمد رضایی، فرماندار سپیدان و با حضور رضا طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، ابراهیم هوشمندی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر این کارگروه و سایر دستگاه‌های عضو این کارگروه امروز، 26 مهرماه در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد رضایی، فرماندار شهرستان سپیدان در این نشست با بیان اینکه از عملکرد برخی دستگاه‌ها در حوزه اشتغال‌آفرینی گله‌مند هستیم، گفت: متأسفانه در شهرستانی که قطب گردشگری، کشاورزی و قطب صنعتی استان است، عملکرد برخی ادارات در حوزه اشتغال رضایت‌بخش نیست و روند کار بسیار کند است، اگر چه برخی ادارات دیگر روند اشتغال خوبی دارند.

وی افزود: در کل شرایط شهرستان در اشتغال جلوتر از برنامه است اما به این هم نباید قانع شویم و باید بیشتر از سهمیه، در تولید شغل برای اشتغال جوانان تلاش کنیم چراکه ظرفیت شهرستان بالاتر از این است.

رضایی، بحث اشتغال را یکی از مؤلفه‌های مهم ارزیابی شهرستان‌ها برشمرد و گفت: نقش ادارات در این موضوع بسیار پررنگ است که باید کار را جدی بگیرند و در جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha