اعلام نتایج مسابقات «روز عهد و بیعت» و «عبادت احرار»
کد خبر: 4092668
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

اعلام نتایج مسابقات «روز عهد و بیعت» و «عبادت احرار»

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از اعلام نتایج مسابقه «روز عهد و بیعت» ویژه نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و مسابقه کتابخوانی «عبادت احرار» خبر داد.

اعلام نتایج مسابقات «روز عهد و بیعت» و «عبادت احرار»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی این بنیاد گفت: مسابقه «روز عهد و بیعت» از ۱۴ مهر مصادف با آغاز امامت امام زمان(عج) تا ۲۲ مهر مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

وی افزود: قرعه‌کشی این مسابقه شنبه ۲۳ مهر برگزار شد و از میان شرکت‌کنندگان به ۲۵ نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده بودند، به قید قرعه کارت هدیه دو میلیون و پانصد هزار ریالی اهدا خواهد شد.

صالحی ادامه داد: قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «عبادت احرار» در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی مشاور علمی ستاد اقامه نماز و سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد و جمعی از نمایندگان معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش، انتشارات و مدیریت روابط عمومی برگزار و فهرست برگزیدگان آن منتشر شد. 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: در مسابقه کتابخوانی «عبادت احرار» ۱۲۸ برگزیده از میان ۳۱ استان با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان استانی از طریق قرعه‌کشی انتخاب و علاوه بر این تعداد، ۳۱ برگزیده دیگر نیز از سوی قائم مقام ستاد به برگزیدگان اضافه شد.

وی در پایان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» در ایام ولادت دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) خبر داد.

انتهای پیام
captcha