قدردانی استاندار خراسان‌جنوبی از حضور زنان در راهپیمایی دفاع از ارزش‌های نظام
کد خبر: 4091743
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

قدردانی استاندار خراسان‌جنوبی از حضور زنان در راهپیمایی دفاع از ارزش‌های نظام

استاندار خراسان‌جنوبی در پیامی از حضور خودجوش زنان استان در راهپیمایی دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیجواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی در پیامی از حضور خودجوش زنان استان در راهپیمایی دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد. به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، در این پیام آمده است:

بهترین سپاس‌ها شایسته مردم ولایتمداری است که هوشیارانه در لحظات سرنوشت ساز، با احساس تکلیف و حضوری جهادی، ضرباتی مهلک بر پیکر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرده و نقشه‌های شوم آن‌ها را بیش از پیش خنثی می‌نمایند.

به گواه تاریخ، مردم همیشه در صحنه خراسان‌جنوبی همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و زنان این دیار شهیدپرور دوشادوش مردان و در برخی شرایط خاص، چند گام جلوتر، در راستای دفاع از کیان میهن، از جان خود مایه گذاشته اند.

این بار و در این برهه حساس تاریخ که برخی اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب، با اقدامات هنجار شکنانه به هتک حرمت به ساحت مقدس اسلام، قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران دست یازیده و سرمست از خیال‌های باطل خود، با ناامن کردن جامعه سعی در ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و حاکمیت دارند و کمر به از بین بردن آرامش خاطر و سلامت روان مردم بسته اند، زنان این سرزمین با حرکتی خودجوش در اجتماع بزرگ بانوان زن- عزت- هویت ایرانی حضور یافتند تا نقشه‌های شوم استکبار و ایادی آن را نقش برآب نمایند.

بدینوسیله از بانوان فهیم خراسان‌جنوبی که با حضور بصیرانه و حماسی، وحدت و همدلی خود را به رخ معاندان کشیدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم، بدون تردید این روز مهم در تاریخ اقتدار خراسان‌جنوبی برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند و آیندگان خاطره شکوه قدرت شیرزنان این دیار را به نیکی یاد خواهد کرد.

 

انتهای پیام
captcha