وجود حوزه علمیه پویا؛ ابزاری برای تقابل فرهنگی با شبهه افکنی دشمنان
کد خبر: 4091656
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

وجود حوزه علمیه پویا؛ ابزاری برای تقابل فرهنگی با شبهه افکنی دشمنان

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: وجود حوزه علمیه و طلاب پویا و انقلابی یکی از بهترین و کارآمدترین ابزار برای تقابل فرهنگی و عقیدتی با شبهه افکنی دشمنان علیه دین مبین اسلام است.

سیدموسی محمودی، مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدموسی محمودی، مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار امروز، 21 مهرماه در نشست با طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: انسان نمی‌تواند هر خبری را از هر منبعی سریعا تأیید یا تکذیب کند، بلکه باید در تشخیص مسائل همواره بصیرت را چراغ راه خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه زندگی بدون بصیرت برای انسان چیزی جز انحراف از حق و حقیقت به دنبال نخواهد داشت، افزود: در این راستا طلابی که امروز در حال تحصیل علوم دینی هستند، فردایی نه چندان دور مبالغان دینی در سطح جامعه خواهند شد، لذا ضروری است که خود را به سلاح علم، تهذیب و بصیرت دینی و سیاسی مجهز کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار بیان کرد: با وجود فضای مجازی و رشد شبهات دینی و عقیدتی می‌طلبد که مبلغان از علم بالایی برای پاسخگویی به این شبهات که ریشه اصلی آن دستگاه تبلیغاتی دشمن است، برخودار باشند تا بهتر بتوانند از داشته‌های دینی و اسلامی پاسداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد شبهات دینی در جامعه یکی از زیر مجموعه‌های جنگ نرم دشمن است، گفت: دشمن به خوبی می‌داند که هزینه‌های مالی و انسانی جنگ نرم بسیار کمتر از جنگ سخت و نظامی است، لذا با استفاده از مهره‌ها و عناصر خود اقدام به ایجاد یک جنگ اعتقادی در جهان اسلام کرده است.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار کرد: در تمامی شئونات زندگی، دشمن شبهات مختلفی ایجاد کرده و این توطئه‌ای برای تخطئه و حاشیه‌سازی علیه دین مبین اسلام و روحانیت و ناکارآمد نشان دادن حوزه‌های علمیه می‌باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: وجود حوزه علمیه و طلاب پویا و انقلابی یکی از بهترین و کارآمدترین ابزار برای تقابل فرهنگی و عقیدتی با شبهه افکنی دشمنان علیه دین مبین اسلام است.

انتهای پیام
captcha