شهید هاشمی نمونه کامل ولایت‌پذیری بود
کد خبر: 4091271
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

شهید هاشمی نمونه کامل ولایت‌پذیری بود

پدر سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی گفت: شهید بزرگوار در اطاعت از ولایت و فرمانده خود بسیار مقید بود و در مقابل هر کسی که در برابر خط ولایت بود با قاطعیت می‌ایستاد.

تقدیر از خانواده شهید هاشمی

به گزارش ایکنا از کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همراهی مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در جریان اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم روز گذشته، ۱۹ مهرماه با خانواده سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی، فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، دیدار و از این خانواده تقدیر کردند.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه همه‌ به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر مدیون خون شهدا هستیم، گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سایه امنیت موجود فراهم شده است و سنگ‌پرانی‌های دشمنان به کوه با عظمت جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر حوزه تأثیرگذاری است که باید از این ظرفیت به نحو احسنت برای معرفی فرهنگ شهدا استفاده کرد، افزود: امیدواریم نوجوانان فریب خورده هر چه زودتر به مسیر درست بازگردند تا بتوانیم به پشتوانه خون شهدا در راه انقلاب اسلامی پیش رویم و پرچم را به حضرت ولی‌عصر(عج) بسپاریم.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان نیز با اشاره به چرایی اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، گفت: آرامش و آسایش امروز را مدیون کسانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه همه‌ ما است، افزود: مردن در مسیر حق به انسان‌ها جان می‌دهد و زنده جاوید می‌شوند. شهدا زنده و همواره شاهد اعمال و رفتار ما هستند لذا باید در برابر دیدگان همیشه زنده شهدا رفتار، ذهن و زبان خود را کنترل کنیم.

در این دیدار پدر شهید هاشمی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و گفت: او در اطاعت از ولایت و فرمانده خود بسیار مقید بود و در مقابل هر کسی که در برابر خط ولایت بود با قاطعیت می‌ایستاد.

انتهای پیام
captcha