اعزام فعالان کانون‌های مساجد هرمزگان به اردوی سفیران ولایت
کد خبر: 4091028
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

اعزام فعالان کانون‌های مساجد هرمزگان به اردوی سفیران ولایت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعزام 110 نفر از رابطین منطقه‌ای و مدیران فعال کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد سراسر استان به اردوی آموزشی، فرهنگی و هنری سفیران ولایت به شهرستان شیراز خبر داد.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 19 مهر، در مراسم بدرقه فعالان کانون‌های مساجد استان به اردوی سفیران ولایت، اظهار کرد: از آنجایی که انسان موجودی خردمند و اندیشمند است قوه تخیل و اختیار دارد و همین مزیت او را برتر از فرشته و جن کرده است و بالاترین مرتبه تکامل انسان وجه خلیفه الهی است که انسان را به خدا وصل می‌کند و با این نگاه فعالیت و جهاد با کفر داشته باشیم و در برابر جبهه شیطان مقابله کنیم.

وی عنوان کرد: جنگ امروز، جنگ فرهنگی است که سبک زندگی را نشانه گرفته و به مراتب سخت از جنگ سیاسی و اقتصادی است و اگر در این جنگ مرعوب شویم در نهایت مغلوب هم خواهیم شد و وظیفه فعالان حوزه مسجد است که با ابزار هنر در مقابل جبهه کفر و شیطان بایستند.

جهانگیری بیان کرد: در آستانه 19 مهر، سالگرد تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت و تقویت کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد و همچنین هفته وحدت، 110 نفر از اعضای فعال کانون‌ها که شامل 70 نفر آقا و 40 نفر خانم هستند به اردوی سفیران ولایت اعزام شدند.

وی در پایان یادآور شد: شاخص‌ترین برنامه این اردوی 5 روزه، برگزاری کارگاه‌های شبکه‌سازی، کارآفرینی، تولید خبر، قرآنی، سرود، تئاتر و تربیت با بهره‌گیری از اساتید استانی و همچنین زیارت امامزادگان شاه‌چراغ و سید علاءالدین حسین(ع) و بازدید از کانون‌های فعال شهر شیراز است.

انتهای پیام
captcha