ضبط تلاوت نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن + عکس
کد خبر: 4091008
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

ضبط تلاوت نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن + عکس

ضبط تصویری آثار برگزیدگان مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برای داوری در بخش مقدماتی مرحله کشوری در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری انجام شد.

ضبط تلاوت برگزیدگان استانی

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز فرایند بخش مقدماتی مرحله کشوری از چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: روز گذشته 18 مهرماه، ضبط تصویری آثار برگزیدگان مرحله استانی برای داوری در بخش مقدماتی مرحله کشوری در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری انجام شد.

وی افزود: در این مرحله که با حضور ناظر کشوری و نظارت و راهبری داوران استانی انجام شد، آثار نمایندگان استان در چهار رشته شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل و در دو بخش بانوان و آقایان بر اساس شیوه‌نامه فنی ضبط تصویری مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ضبط و برای داوری متمرکز به تهران ارسال شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: «عباس اسدی» در رشته قرائت تحقیق، «محمدصادق حیدری» در بخش قرائت ترتیل و «حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه» در حفظ کل و «صادق احمدی» در 20 جزء، افرادی بودند که آثار آنان جهت داوری در بخش مقدماتی مرحله کشوری ضبط شد. همچنین تلاوت «سحر میرزاخانی» در رشته قرائت تحقیق، «فاطمه اسدی» در قرائت تحقیق، «معصومه یوسفی» در رشته حفظ کل و «زهرا مداحیان» در رشته حفظ 20 جزء در این مرحله ضبط و به ستاد مسابقات در سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد.

مولوی گفت: نفرات برتر مرحله مقدماتی به مرحله نهایی که به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha