اجرای برنامه‌های حمایتی از سالمندان از وظایف حاکمیت است
کد خبر: 4090916
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

اجرای برنامه‌های حمایتی از سالمندان از وظایف حاکمیت است

امام جمعه ساوه گفت: اجرای برنامه‌های حمایتی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، روانی، بهداشتی و پزشکی، به این سرمایه‌های بزرگ که در گذشته موجب تحول و پویایی نظام جامعه بوده‌اند، از وظایف حاکمیت تلقی می‌شود.

تقدیر از سالمندان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ساوه، در جمع سالمندان ساوه و زرندیه که به میزبانی امامزاده سید اسحاق(ع) برگزار شده بود، گفت: تکریم سالمندان و احترام به آنان در جمع و خارج از خانواده، یک وظیفه اجتماعی بوده که موجب خیر و برکات می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: اجرای برنامه‌های حمایتی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، روانی، بهداشتی و پزشکی، به این سرمایه‌های بزرگ که در گذشته موجب تحول و پویایی نظام جامعه بوده‌اند، از وظایف حاکمیت تلقی می‌شود و باید زمینه‌های حضور پرنشاط آنان را بیش از گذشته فراهم آورند.

وی ادامه داد: عدم شناخت و درک صحیح حقوق سالمندان از آسیب‌های اجتماعی است و باید با تغییر رویکرد این قشر از جامعه که از تجربیات ارزنده‌ای برخوردار هستند، همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

یادآور می‌شود، برپایی ایستگاه سلامت و ارزیابی شاخص‌های سلامتی و اهدا لوح و هدایایی به سالمندان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع، خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام
captcha