نمایش «فصل شیدایی» نمونه کاملی از حرکت مردمی است
کد خبر: 4090519
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

نمایش «فصل شیدایی» نمونه کاملی از حرکت مردمی است

استاندار قم با بیان اینکه مخاطبین در نمایش همراه با تاریخ حرکت می‌کنند، گفت: این نمایش نمونه کامل یک حرکت مردمی است چراکه از تمام اقشار جامعه برای دیدن این نمایش حضور پیدا کرده‌اند.

سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم شب گذشته 17 مردادماه در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» که در مجموعه نمایشگاهی غدیر برپاشده است، با اشاره به اینکه این نمایش یک حرکت بی‌نظیر و بی‌بدیل در کشور است، اظهار کرد: باور ما بر این بوده که این نمایش به دلیل اینکه برگرفته از دل تاریخ است، قطعاً در جامعه اثرگذار است.

وی بخش‌های مختلف این نمایش را موردتوجه قرار داد و گفت: هر فردی که مخاطب این نمایش باشد متناسب با روحیات و فرهنگی که دارد با یک بخش ارتباط ویژه‌تری خواهد گرفت، ولی بخشی که مرتبط با حضرت زهرا(س) بود، از همه بیش‌تر توانست در مخاطبین اثرگذاری کند.

استاندار قم با بیان اینکه مخاطبین در نمایش همراه با تاریخ حرکت می‌کنند، ابراز کرد: این نمایش نمونه کامل یک حرکت مردمی است، چراکه از تمام اقشار جامعه برای دیدن این نمایش حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در تمام استان‌های کشور این نمایش برگزار شود، اضافه کرد: در بخش دفاع مقدس این نمایش در هر استانی که تاکنون برگزار شده زندگی یک شهید را به‌طور ویژه معرفی کرده و در استان قم نیز شهید زین‌الدین را انتخاب کرده است.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه این نمایش در طول چند سال گذشته مسیر پیشرفت را طی کرده است، یادآور شد: اگرچه در اطلاع‌رسانی آن‌طور که باید تلاش نکردیم ولی خوشبختانه شاهد حضور پرشور مردم در بازدید از این نمایش بودیم.

انتهای پیام
captcha