اجرای طرح لبخند احسان در رشت
کد خبر: 4089990
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

اجرای طرح لبخند احسان در رشت

طرح «لبخند احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور جمعی از پزشکان و دندانپزشکان گیلانی و مشارکت هلال احمر در مناطق کمتر برخوردار رشت اجرا شد.

اجرای طرح لبخند احسان در رشت

مجتبی امیریان، معاون ستاد اجرایی فرمان امام گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای طرح لبخند احسان در مناطق کمتر برخوردار شهرها، اظهار کرد: طرح لبخند احسان که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق کمتر برخوردار شهرها اجرا می‌شود ویژه دانش‌آموزان 6 تا 18 سال بدون پوسیدگی دندان است.

وی افزود: در حین اجرای این طرح چنانچه مواردی باشد که نیاز به اقدامات درمانی تکمیلی داشته باشد در نظام ارجایی که ایجاد شده به کلینیک‌های درمانی دندانپزشکی ارجا می‌شود تا مراحل درمان آن به صورت کامل انجام گیرد.

امیریان گفت: در راستای اجرای این طرح خدمات داندانپزشکی از ویزیت اولیه تا درمان کامل، برای خانواده‌های کمتر برخودار در مناطق حاشیه شهر به صورت رایگان ارائه می‌شود.

همزمان با اجرای این طرح، پزشکان عمومی هلال احمر هم در حرکتی جهادی مردم را رایگان ویزیت و درمان کردند، مقرر شده این طرح هر دو هفته یکبار در محلات کم برخودار شهرهای گیلان اجرا شود.

انتهای پیام
captcha