گلزار شهدای خرم‌آباد غبارروبی شد
کد خبر: 4089988
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

گلزار شهدای خرم‌آباد غبارروبی شد

مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر خرم‌آباد امروز، ۱۴ مهر در دومین روز هفته فراجا با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارکنان نیروی انتظامی و مدیران استانی برگزار شد.

گلزار شهدای شهر خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گلزار شهدای شهر خرم‌آباد امروز، ۱۴ مهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارکنان نیروی انتظامی و مدیران استانی غبارروبی و عطرافشانی شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستات در این مراسم به اغتشاشات اخیر و نقش نیروی انتظامی در سرکوبی این اغتشاشات اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی آرامش را دوباره به شهر و استان برگرداندند که جا دارد از زحمات آنان قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به تأسی از حضرت علی(ع) مظلومانه ولی مقتدرانه در همه صحنه‌ها حضور دارند و از ارزش‌های انقلاب، جان و مال مردم دفاع می‌کنند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت، شهید عبداللهی و شهید کرم‌پور، اظهار کرد: همه شهدا از اصحاب الحسین(ع) هستند.

هاشمی ادامه داد: کسانی که برای براندازی و جنگ با خدا به پا می‌شوند مورد لعنت قرار می‌گیرند و در مقابل آنهایی که شهید شدند مشمول سلام امام محمدباقر(ع) در زیارت عاشورا هستند.

انتهای پیام
captcha