پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا
کد خبر: 4089949
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی به مناسبت هفته فراجا، گفت: این هفته یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه‌ای است که قامت رعنایشان، پیام‌آور مقاومت و ایستادگی، تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی و امنیت است.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، در پیامی آغاز هفته فراجا را به کارکنان انتظامی سراسر کشور و استان کرمان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است.

«رویکرد اجتماعی پلیس بر اساس رویکرد تشویق مشارکت و همکاری بین پلیس و مردم استوار است، پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس تلاش می‌کنند تا از این طریق برای حل معضلات امنیت عمومی و کاهش جرائم و بی نظمی گام بردارند. این رویکرد صرفا یک تغییر نیست که استراتژی را هدف قرار داده باشد بلکه مشارکت عمومی، علاقه‌مندی بین جامعه و پلیس را تبیین می‌کند. امروز فرماندهی انتظامی استان کرمان با وجود کارکنان مخلص و زحمت‌کش و به تعبیری مظلوم در راه حفاظت از جان، همچون سردار عزیز سردار شهید مهدی توسنگ، سردار عزیز سردار شهیدعلی برزگرپور و شهدای جان برکف دیگری که در تامین نظم و امنیت مردم عزیز از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

مشارکت مجاهدانه و شجاعانه سبز پوشان عرصه امنیت در مقابله با تهدیدات ناشی از سناریوهای ضد امنیتی گروهک‌های تروریستی و اشرار تحت حمایت سازمان‌های جاسوسی و برخورد قاطعانه با مفسدان، قانون گریزان، آشوب طلبان و تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه از واقعیات انکار ناپذیری است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

هفته فراجا امسال را با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» درحالی آغاز می‌کنیم که شعله‌های عشق زائران اربعین حسینی چشمان عالمیان را به خود خیره کرده است و جلوه‌های پیروزی جبهه مقاومت در عرصه‌های رزم و میدان‌های استقامت شوق وصف ناپذیری را در محفل دوستان به وجود آورده و تزلزل و یأس را در جبهه کفر و نفاق حاکم نموده است و در این میان، نقش آفرینی شما مجاهدان فی سبیل‌الله در ایجاد آرامش، ثبات و امنیت کشور عزیز و بزرگ ما به عنوان لنگرگاه جبهه مقاومت، بسی ستودنی و تشکرآمیز است.

این هفته یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه‌ای است که قامت رعنایشان، پیام‌آور مقاومت و ایستادگی است و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی، نشاط و به خصوص آرامش و فرصتی ارزشمند برای پرداختن و بازگو کردن خاطرات شهدا، ایثارگران و جانبازان انتظامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۱۰ شهید گلگون کفن انتظامی استان کرمان، هفته فراجا را به عموم مردم و به تک تک برادران و خواهرانم در مجموعه انتظامی استان کرمان و خانواده‌های صبور آنها تبریک می‌گویم و دست تمامی آنها را می‌بوسم و خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم و معتقدم همه کارکنان انتظامی استان کرمان متناسب با اصول و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و مقتضیات حرفه‌ای و تخصصی نوین، با حضور مقتدر و برخورداری از آمادگی‌های سرشار و اطمینان آفرین برای صیانت از امنیت و آرامش و پر قدرت تر از قبل عمل خواهند کرد.»

انتهای پیام
captcha