آغاز فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم
کد خبر: 4089271
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

آغاز فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم گفت: مدیران و شهروندان می‌توانند تخلفات ماده 16 را به این شورا ارجاع دهند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری که امروز 10 مهرماه برگزار شد، با اشاره به فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم، اظهار کرد: مدیران مناطق می‌توانند تخلفات ماده ۱۶ استقرار مخازن فان، نحوه تخلیه و جمع‌آوری پسماند، فاضلاب، مسدودسازی انهار، زیباسازی و دیوارنویسی غیرمجاز و غیره را به این شورا منتقل کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، گفت: یکی از مشکلات گذشته این شورا در این بود که هیچ اطلاعاتی از فرد متخلف ارائه نمی‌شد و عملاً امکان برخورد با متخلفان وجود نداشت و لازم است در دوره جدید مشکلات گذشته برطرف شود.

وی شورای حل اختلاف را اهرمی قانونی در اختیار شهرداری دانست و تصریح کرد: مدیران نواحی و مناطق با استخراج کد نوسازی و شهرسازی افراد متخلف، امکان تشکیل پرونده و برخورد با این افراد را فراهم کنند.

میرابراهیمی یادآور شد: ماهیت این قبیل پرونده‌ها کیفری و حقوقی نیست، اما در جایگاه خود می‌توانند در مدیریت بهتر شهر و کاهش هزینه‌های جاری مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha