صیانت از سرمایه‌های ملی در اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است
کد خبر: 4089158
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

صیانت از سرمایه‌های ملی در اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: رعایت پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی به عنوان مراکز حساس و حیاتی کشور امری ضروری است که تلاش می‌شود با اقدامات پیشگیرانه، خسارات حاصل از وقوع حوادث احتمالی به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

محمد اهلی مدیرعامل شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، دهم مهرماه،  در بازدید از شهرک‌های آتش‌نشانی اردبیل اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی به لحاظ حجم عظیم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و وجود صنایع تاثیرگذار در آن، از اهمیت بسزایی در حفظ تولید و اشتغال کشور دارند که صیانت از این سرمایه‌های ملی و آمادگی در مقابل حوادث امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایمن سازی واحدهای تولیدی در مقابل حوادث، به طور جد در شرکت شهرک‌های صنعتی پیگیری و عملیاتی می‌شود، خاطر نشان کرد: احداث ایستگاه‌های آتش نشانی از جمله این اقدامات برای صیانت از اموال واحدهای تولیدی است که در این راستا تاكنون 6 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان احداث و تجهیز شده است.

اهلی از دیگر اقدامات این شرکت را شناسایی واحدهای پرخطر برشمرد و افزود: شناسایی واحدهای پرخطر یکی از اقدامات اساسی این شرکت در حوزه صیانت از اموال و جان واحدهای تولیدی است که تاکنون 530 واحد تولیدی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد ممیزی و بازدید میدانی قرار گرفته و برنامه ریزی ها برای کاهش وقوع حوادث و همچنین پيشنهادات اصلاحي و برگزاری دوره های آموزشی براي دفع خطرات احتمالي به واحدهای پرخطر ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک ‌صنعتی استان اردبیل اشاره‌‌ای به نصب شیرهای هیدرانیت در شهرک های صنعتی کرد و گفت: شیرهای هیدارنیت نقش بسزایی در کاهش مدت زمان امداد رسانی به واحدهای تولیدی در مواقع آتش سوزی دارند که بدین منظور تاکنون 173 شیر هیدرانیت در نزدیکی واحدهای پرخطر نصب و راه‌اندازی شده است.

وی از تلاش‌های خاضعانه آتش‌نشانان و فداکاری‌های آنها تشکر و قدردانی کرد و بر نقش مهم آنان در صیانت از جان و مال مردم تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha