ضرورت توجه جدی به ارتقاء کیفیت آموزشی در حوزه‌های علمیه
کد خبر: 4088835
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

ضرورت توجه جدی به ارتقاء کیفیت آموزشی در حوزه‌های علمیه

رئیس حوزه علمیه برادران امیرالمومنین (ع) ابهر در آیین آغاز سال‌تحصیلی این حوزه علمیه گفت: کیفیت علمی طلاب، امر بسیار مهمی است و تمام کسانی که در این امر فعالیت دارند باید برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

حوزه‌های علمیه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن زلفی رئیس حوزه علمیه برادران امیرالمومنین(ع) ابهر شامگاه روز گذشته ۸ مهر در آیین آغاز سال‌تحصیلی حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان ابهر، اظهار کرد: امیدوارم که با جدیت اساتید و همت طلبه‌ها، امور مربوط به آموزش، پژوهش و تهذیب طلاب مورد پیگیری قرار گرفته و طلاب با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، مسیر متعالی در پیش گرفته را با موفقیت طی کنند.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌گذاری‌های جدید مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان، افزود: مقرر شده طلاب پایه یک تا سه در حوزه علمیه خرم‌دره و طلاب پایه‌های سه تا شش در حوزه علمیه امیرالمومنین علیه السلام ابهر و طلاب پایه‌های شش به بالا در حوزه علمیه شهر هیدج مشغول به تحصیل شوند.

مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) برادران ابهر با اشاره به اینکه با تقسیم‌بندی حجرات بین طلاب بر اساس پایه تحصیلی و چینش طلبه‌های جدیدالورود‌ کلاس‌های آموزشی با جدیت تمام آغاز خواهد شد، تصریح کرد: کیفیت علمی تحصیلی طلاب، امر بسیار مهمی است و تمام کسانی که در این امر فعالیت دارند باید برای ارتقای این کیفیت تمام تلاش خود را به کار ببندند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه محل پرورش سربازان حضرت ولی‌عصر(ع) برای خدمت به اسلام و جامعه اسلامی است. این جایگاه بلند که چهره‌های درخشان تاریخ تشیع در آن پرورش یافته و می‌یابند، محل آشنایی با مکتب اهل‌بیت(ع) و کانون دلدادگان به خدای تعالی است.

انتهای پیام
captcha