اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه
کد خبر: 4088765
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه

اسامی داوران چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان نیروی زمینی سپاه در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه

به گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه نهم مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان و در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

در این مسابقات 15 نفر از اساتید قرآنی کشورمان در گروه داوری حضور دارند که در بخش آقایان علی‌اکبر حنیفی، سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدحسین سعیدیان، حبیب مهکام، احمد ابوالقاسمی، محمدمهدی بحرالعلوم، بهروز یاریگل، علی قاسم‌آبادی، محمدحسن زین‌العابدین، محمدرضا زین‌العابدین، علی‌اکبر ملکشاهی و حسن ربیعیان در گروه داوری حضور دارند.

همچنین در بخش بانوان که با حضور 47 شرکت‌کننده برگزار می‌شود نیز اعظم الماسی، زینب آقایی و نجمه شعبانی در گروه داوری حضور دارند.

مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه طی ماه‌های خرداد و تیرماه امسال در سطح رده‌های این نیرو برگزار شده است. مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز طی دو ماه تیر و مرداد برگزار شده و در نهایت 257 شرکت کننده به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری مسابقات قرآن کل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه خواهند یافت.

مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه طی دو روز شنبه و یکشنبه در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه واقع در بزرگراه هجرت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha