روز آتش‌نشانی فرصتی برای قدردانی از حافظان سلامت و امنیت مردم است
کد خبر: 4088725
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

روز آتش‌نشانی فرصتی برای قدردانی از حافظان سلامت و امنیت مردم است

استاندار اردبیل گفت: روز آتش‌نشان فرصت مناسبی برای قدردانی از عزیزانی است که برای حفظ سلامت، امنیت و زندگی مردم از آسایش و راحتی خود می‌گذرند.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، هفتم مهرماه، در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ۷ مهر روز ایمنی و آتش‌نشانی، از پرسنل آتش‌نشانی اردبیل تجلیل شد.

وی ضمن حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل و قدردانی از آتش‌نشانان فداکار، گفت: روز آتش‌نشان فرصت مناسبی برای قدردانی از عزیزانی است که برای حفظ سلامت، امنیت و زندگی مردم از آسایش و راحتی خود می‌گذرند.

عاملی افزود: آتش‌نشانان در حوادث مختلف از جمله آتش‌سوزی و زلزله همیشه با جان و دل در خدمت مردم هستند.

استاندار اردبیل بیان کرد: نیروهای آتش‌نشان بارها با گذشتن از جان خود به درجه شهادت نائل آمدند و از اینرو وظیفه ذاتی همه شهروندان و مردم است که قدردان زحمات این عزیزان باشند.

عاملی با اعلام اینکه کمیت و کیفیت تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی در انجام موفق عملیات‌های آتش‌نشانی نقش بی‌بدیلی دارد، تصریح کرد: اختصاص اعتبار برای خرید و تجهیزات نوین آتش‌نشانی هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای حفظ و حراست از جان و مال است و از همین رو توجه ویژه به این حوزه ضروری است.

در ادامه، محمود صفری، شهردار اردبیل نیز گفت: تلاش و مجاهدت آتش‌نشانان برای حفاظت از سلامت و امنیت مردم در حوادث ستودنی است.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان برای حفاظت از سلامت و امنیت مردم بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند که این مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها شایسته تقدیر است. آتش‌نشانان در تمام حوادث و اتفاقات پای کار بودند و هستند و برای سلامت مردم از جان خود نیز می‌گذرند.

صفری با اشاره به امکانات ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر اردبیل بیان کرد: امیدواریم مسئولان استانی جهت مجهز کردن ایستگاه‌های آتش نشانی کمک حال شهرداری باشند.

انتهای پیام
captcha