آیت‌الله عیسی قاسم: تنها راه مقابله با دشمنان، مقاومت است
کد خبر: 4088646
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

آیت‌الله عیسی قاسم: تنها راه مقابله با دشمنان، مقاومت است

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم مقاومت را راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمانان دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از تسنیم، آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر معنوی انقلاب بحرین در توئیتی بر لزوم پیگیری راهکار و گزینه مقاومت از سوی ملت‌های منطقه در تقابل با تهاجم مستکبران تاکید کرد.

 شیخ عیسی قاسم مقاومت را  تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و عوامل آنها دانست که می خواهند به دین و مسلمانان آسیب برسانند.

وی در توئیتی در محکومیت سیاست‌های حکومت این کشور نوشت: استفاده فریبنده از اصطلاح «تسامح دینی»، دین را دچار تحریف می‌کند و در یک طرح سیاسی ثابت، انسان و سرزمین را فروخته و در اثر این رخداد یک نسل غرب زه و متخاصم با اسلام در قالب یک سیاست مدون شکل خواهد گرفت، البته اراده ملت‌ها قویتر است و سرنوشت ساز خواهد بود؛ سخن این است که مقاومت، تنها راه حل است.

شیخ عیسی قاسم اخیرا نیز درباره طرح نظام آل خلیفه برای یهودی سازی منامه، پایتخت بحرین، هشدار داد و اعلام کرد که کسانی که به یهودیان زمین یا خانه‌ای می‌فروشند در واقع وطن، مردم، امت، تاریخ و مقدسات عزیز و حتی اسلام را می‌فروشند که هیچ چیز هم طراز با آن نیست.

او از مردم بحرین خواست دارایی خود را در برابر پول یهودیان نفروشند، چون تسلیم در برابر یهودیان به معنی تسلیم شدن دین، تاریخ، وطن و آینده است.

پس از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، آل خلیفه با «یهودی سازی منامه» و عبور از مرزهای خیانت، راه نفس کشیدن مردم بحرین را در عرصه‌های مختلف می‌بندد. عادی سازی روابط از سوی بحرین از مرزهای خیانت فراتر رفته و کار به یهودی سازی منامه پایتخت این کشور رسیده است.

به گفته منابع آگاه، طرح یهودی سازی منامه با هدف تبدیل حدود 40 درصد از محله‌های شهر قدیمی به مسیرها، ساختمان‌ها و نمادهای یهودی است و به منظور ساخت محله یهودیان در منامه تلاش بی‌وقفه ای برای خرید ساختمان‌های قدیمی و با قیمت‌های بسیار بالا صورت می‌گیرد.

برخی کارشناسان معتقدند که آل خلیفه با کمک کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تلاش می‌کند که جنبش مطالبه‌گری مردم بحرین را منحرف و مخدوش کند.

بحرینی‌ها به حضور و مداخله کشور‌های دیگر در امور داخلی خود اعتراض دارند. در راس این مداخلات می‌توان به حضور رژیم صهیونیستی در صحنه سیاسی بحرین اشاره کرد. روابط و دوستی سردمداران بحرین با آل سعود زمینه ساز حضور رژیم صهیونیستی در بحرین است؛ اقدامی که به زعم کارشناسان خطری برای جهان اسلام و خیانت به آن است.

در چهارم سپتامبر 2020 بود که رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط به توافق رسیدند؛ مردم مناطق مختلف بحرین نیز در مخالفت با توافق عادی سازی روابط میان منامه - تل آویو بار‌ها با برگزاری تظاهرات، آن را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha