وجود 468 زن جانباز بالای 25 درصد در کردستان
کد خبر: 4088121
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

وجود 468 زن جانباز بالای 25 درصد در کردستان

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: زنان ما در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حمایت از حضور همسرانشان در جبهه‌ها خود نیز پا به پای آن‌ها در میدان و پشتیبانی حضور داشتند و وجود 468 زن جانباز بالای 25 درصد در استان نشان از نقش مؤثر بانوان در میدان جنگ بوده است.

علی جعفرنژاد، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، چهارم مهرماه در همایش تجلیل از زنان ایثارگر ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند؛ اگر حمایت و انگیزه دادن مادران، دختران، خواهران و همسران شهدا نبود، خیلی از این اتفاقات که امروز به آن افتخار می‌کنیم انجام نمی‌شد لذا با تحلیل نقش و حضور بانوان در جامعه داشته باشیم می‌بینیم که بانوان همواره نقش متنوعی را در این عرصه ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور بیان کرد: زنان ما در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حمایت از حضور همسرانشان در جبهه‌ها خود نیز پا به پای آن‌ها در میدان و پشتیبانی حضور داشتند و وجود 468 زن جانباز بالای 25 درصد در استان نشان از نقش مؤثر بانوان در میدان جنگ بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: امروز دشمنان با این حربه به میدان آمده و از زنان با ترفندی دیگر به عنوان ابزاری برای رسیدن به مقاصدشان استفاده می‌کند لذا نقش زنان در این برهه ویژه‌تر از نقش مردان خواهد بود.

وی ادامه داد: می توان از مرگ مهسا امینی دو گزاره را تجزیه و تحلیل کرد که گزاره اول آن یک اتفاقی است که افتاده و طرف خود به مرگ طبیعی فوت کرده که گروهک‌های معاند و ضدانقلاب نهایت استفاده و بهره‌برداری خود را از این ماجرا کردند و گزاره دوم نیز این است که یک سناریوی امنیتی - سیاسی از پیش طراحی شده بوده تا به اهدافی که در ذهن دارند، برسند.

حجت الاسلام جعفرنژاد با بیان اینکه انقلابی که در کشور ما روی داد در هیچ جای دیگر دنیا وجود ندارد، ادامه داد: با این بررسی‌ها می‌بینیم که از روز اول انقلاب جنگ استکبار علیه کشور ما آغاز شده از جنگ نابرابر هشت ساله تا فتنه و تجزیه‌طلبی‌هایی که در کشور اتفاق افتاده است و تنها یک هدف را دنبال کرده‌اند و آن هدف نیز ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

وی افزود: با توجه به اینکه هدف دشمن ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی است باید گفت که دشمن در فضای جنگ سخت نتوانست نتیجه بگیرد و حال از روش‌های مختلفی در حربه جنگ نرم می‌خواهد که این جنگ ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز وظیفه ما استقامت است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نتیجه استقامت، پیروزی را به دنبال خواهد داشت و نباید یک قدم عقب‌نشینی کنیم چرا که هر یک قدم عقب‌نشینی دشمن یک گام جلو خواهد آمد.

وی در پایان یادآور شد: وظیفه همه ما این است که به تبعیت از 250 هزار خون شهید این انقلاب، مصمم‌تر از همیشه باشیم و عقب‌نشینی نکنیم چراکه حجاب ما کار درستی است که دشمن می‌خواهد از آن سوء‌استفاده کند.

انتهای پیام
captcha